Základní škola Jihlava, Křížová 33, příspěvková organizace

Horní menu

Fulltextové vyhledávání 2.0

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
informace o spuštění e-shopu s novou školní kolekcí oblečení
19
informace o spuštění e-shopu s novou školní kolekcí oblečení
Kreativní workshop
20
informace o spuštění e-shopu s novou školní kolekcí oblečení
21
informace o spuštění e-shopu s novou školní kolekcí oblečení
22
informace o spuštění e-shopu s novou školní kolekcí oblečení
23
informace o spuštění e-shopu s novou školní kolekcí oblečení
24
informace o spuštění e-shopu s novou školní kolekcí oblečení
25
informace o spuštění e-shopu s novou školní kolekcí oblečení
26
informace o spuštění e-shopu s novou školní kolekcí oblečení
27
informace o spuštění e-shopu s novou školní kolekcí oblečení
28
informace o spuštění e-shopu s novou školní kolekcí oblečení
29
informace o spuštění e-shopu s novou školní kolekcí oblečení
30
informace o spuštění e-shopu s novou školní kolekcí oblečení
1
informace o spuštění e-shopu s novou školní kolekcí oblečení
2
informace o spuštění e-shopu s novou školní kolekcí oblečení
3
informace o spuštění e-shopu s novou školní kolekcí oblečení
4
informace o spuštění e-shopu s novou školní kolekcí oblečení
5
informace o spuštění e-shopu s novou školní kolekcí oblečení
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Projekty > Blended learning - výzva č. 57

Blended learning - výzva č. 57



Datum zahájení realizace projektu: Září 2015
Datum ukončení projektu: Prosinec 2015
Příjemce projektu: Společnost pro kvalitu školy, o.s.
Partner projektu: 53 partnerů s finanční účastí
Název operačního programu: OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Číslo projektu: CZ.1.07
Číslo výzvy: 57
Číslo prioritní osy: 7.1
Název prioritní osy: Zvyšování kvality ve vzdělávání
Název projektu: Angličtina nás baví (We enjoy English!)
Rozpočet projektu celkem: 169 212 Kč

V letošním roce se naše škola zapojila do projektu podporující efektivní výuku angličtiny pomocí aplikace DynEd. Hlavní výhodou programu je důraz na ústní komunikační dovednosti, kde se klade velký důraz na individuální přístup k žákovi. Je akceptováno jeho tempo, znalost i aktuální stav, protože do systému se může připojit kdykoliv a kdekoliv, dokonce i prostřednictvím osobních dotykových zařízeních.

Aplikaci DynEd může žák využívat i v hodinách Angličtiny nebo Informatiky vždy pod vedením pedagoga.

Loga